مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 17:402022-12-21بين الملل

موافقت آمریکا با ارسال سامانه پاتریوت به اوکراین 


دویست و نود و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: دویست و نود و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

موافقت آمریکا با ارسال سامانه پاتریوت به اوکراین  به رغم هشدارهای روسیه به غرب درباره هدف قرار دادن تسلیحات و مهمات ارسالی آنها به اوکراین، رسانه های آمریکایی خبر دادند، واشنگتن برای اولین بار قصد دارد به اوکراینی ها سامانه پاتریوت بدهد.

نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از مقام های ارشد دولت جو بایدن گزارش داد، رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه (امروز) در جریان سفر ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین به واشنگتن، بسته کمک ها به این کشور را اعلام خواهد کرد که شامل سامانه پدافندی پاتریوت هم می شود.

مقامات دولت بایدن به این روزنامه آمریکایی خبر دادند، بسته کمک 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت آمریکا با ارسال سامانه پاتریوت به اوکراین 

موافقت آمریکا با ارسال سامانه پاتریوت به اوکراین